Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Μην ξεχνάς να αγαπάς τον εαυτό σου!



Ένας από τους λόγους που δεν είμαστε ευτυχισμένοι είναι ότι δεν αγαπάμε τον εαυτό μας!!!

Ναι, ναι ….. Δεν αγαπάμε τον εαυτό μας ….

Σκέψου για λίγο …


Πόσο αγαπάς τον εαυτό σου;

Με άριστα το 10 πόσο αγαπάς τον εαυτό σου;

Απάντησε με ναι/όχι 

1) Είσαι πάρα πολύ όμορφος ;

2) Ζητάς συχνά επεξηγήσεις από τους άλλους μέχρι να γίνουν ξεκάθαροι; ( και ας είναι νευρικοί,απασχολημένοι.....)

3) Σέβεσαι τον εαυτό σου αρκετά ώστε να μην κάνεις πράγματα που δεν θέλεις; ( ακόμα και το να μην κάνεις αυτό που θέλουν οι γονείς σου/ το ταίρι σου  …αλλά αυτό που θέλεις εσύ)

4) Ψάχνεις συνεχώς για πληροφορίες για πράγματα που θέλεις να κάνεις στη ζωή σου;

5) Ζητάς συχνά βοήθεια από τους άλλους για να τα βγάλεις πέρα με κάποιο θέμα;


6) Είσαι πάρα πολύ έξυπνος;
7) Κάνεις συχνά το ΄΄δικό σου΄΄ ( για αυτό που θέλεις να είσαι στη ζωή σου)  παρόλο που οι άλλοι σου λένε όχι;

8) Έχεις ένα όνειρο για το οποίο ξυπνάς κάθε μέρα;

9) Λες πάντα τη γνώμη σου ( χωρίς να φοβάσαι την αντίδραση των άλλων; )

10) Πιστεύεις ότι αξίζεις να είσαι ευτυχισμένος; αν ΝΑΙ ; τι κάνεις για αυτό; ( αν έχεις κάνει προσπάθειες τότε είναι 1 βαθμός συν )

Το κάθε ΝΑΙ είναι ένας βαθμός

Πόσα ΝΑΙ έχετε στα 10 ;
Αυτή η βαθμολογία δείχνει πόσο αγαπάς τον εαυτό σου!
Επειδή αγαπώ τον εαυτό μου σημαίνει ότι κάνω αυτά που θέλω εγώ για μένα….. όχι για τους άλλους …… ή να γίνω αντικείμενο εκμετάλλευσης για τους άλλους.
Όταν δεν αγαπώ τον εαυτό μου…. είμαι δυστυχισμένος και πέφτω σε δύο παγίδες :
  • Είναι να κάνω ότι μου λένε οι άλλοι ώστε από την αποδοχή τους να καταλάβω ότι αξίζω!
  • Είναι να κατηγορώ τους άλλους , να μου φταίνε όλοι για την δυστυχία μου ( δηλαδή να έχω μια μίζερη ζωή)
Για αυτόν τον λόγο ξεκινάω από τον εαυτό μου ! Αγαπάω τον εαυτό μου αρκετά έτσι ώστε όταν φύγω από αυτόν τον κόσμο να μπορώ να πω: μπράβο μου!
Μπράβο μου
  • που είχα μια ξεχωριστή ομορφιά ( η διαφορετικότητα είναι ομορφιά )
  • που επέμενα μέχρι να μάθω αυτό που ήθελα
  • είχα τη δύναμη να πω όχι σε πράγματα που δεν ήθελα
  • έψαχνα συνεχώς για αυτά που ήθελα!
  • ζήτησα βοήθεια όταν χρειάστηκε
  • ήμουν έξυπνος (όσο ψάχνεις να γίνεις καλύτερος τόσο πιο έξυπνος γίνεσαι
  • που επέμενα σε αυτό που ήθελα και δεν επηρεάστηκα από τα αρνητικά σχόλια τον άλλων
  • που έλεγα πάντα την άποψη μου …… έτσι έμαθαν να με σέβονται …. και να μην μου λένε τι να σκέφτομαι και τι να κάνω …..
  • Μπράβο μου που είχα ένα όνειρο και ξυπνούσα για αυτό …..
  • Από αυτό το όνειρο γνώρισα ανθρώπους στη ζωή μου που με είδαν να γελάω , να κλαίω , να χαίρομαι , να υποφέρω. Μερικοί με βοήθησαν άλλοι με παράτησαν, άλλοι γέλασαν και άλλοι με αγάπησαν …… όλα επειδή αγάπησα αρκετά τον εαυτό μου ώστε να τον ακούσω, να τον σέβομαι …..  να τον ακούσω τι θέλει …. για να είμαι ευτυχισμένος! 
Ελεύθερη Ψυχή


Δεν υπάρχουν σχόλια: