Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Θυμάσαι; (10)


Θυμάσαι την κοπέλα που αποκάλεσες "χοντρή"?

Έγινε βουλιμική. Θυμάσαι την κοπέλα που αποκάλεσες "άσχημη"?
Προσπαθεί να αλλάξει τον εαυτό της, για να γίνει αποδεκτή.



Θυμάσαι εκείνον τον τύπο με το "περίεργο πρόσωπο" ?
Πολέμησε για την πατρίδα του.
Θυμάσαι εκείνον τον τύπο που κορόιδευες επειδή έκλαιγε ?
... ... Έχασε την μητέρα του.

Με αφορμή αυτό το κείμενο θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ομάδα ΜΑΘΕ Ν’ ΑΓΑΠΑΣ   ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ Σ’ΑΓΑΠΑΝΕ και να υπενθυμίσουμε στα παιδιά του σήμερα πως είναι να αγαπάς τον συνάνθρωπο, τον συμμαθητή και τον πλησίον σου.

Ξέρουμε ότι αυτές οι δυσκολίες ξεκινάνε από το σπίτι και μπορεί να μην καταφέρουμε με αυτό το κείμενο να ευαισθητοποιήσουμε, απλά θα ξέρουμε ότι προσπαθήσαμε, και αν το να φέρεσαι άσχημα και να χτυπάς τον κόσμο είναι μόδα, ας λανσάρουμε την δικιά μας μόδα αγάπης και αγκαλιάς που κάνει τον κόσμο μας καλύτερο!

Μου μίλησες άσχημα, με χτύπησες και έδειξες την μαγκιά σου  και μπράβο σου εγώ όμως μπορώ να κάνω το ίδιο και καλύτερα από εσένα αλλά θέλω και μπορώ να σε συγχωρέσω γιατί ξέρω ότι η ζωή είναι ρόδα και γυρίζει και δεν θέλω να μου κάνουνε ότι κάνω.

Πήγα σχολείο με μάθανε να διαβάσω να γράφω με τα δικά τους δεδομένα με κάνανε μορφωμένο άνθρωπο, μου είπαν πως θα πάω γυμνάσιο λύκειο πανεπιστήμιο για να γίνω σπουδαίος και όμως ένοιωθα ένα κενό που ακόμα και εκεί δεν κατάφερε να γεμίσει, δεν ξέρω ποιος φταίει, περίμενα στο σχολείο να κάνω φίλους και όμως είδα αδιάφορα πλάσματα να υποκινούνται από μεγαλύτερα αδιάφορα πλάσματα, και το σχολείο να μετάτρεπε σε μια φυλακή διαχωρισμού όπου όλοι τρώγονται με όλους και οι δεσμοφύλακες να περνάνε αδιάφορα λέγοντας ότι κάνουν απλά την δουλειά τους.

Όποτε την ημέρα που θα κατορθώσω να σηκώσω το κεφάλι μου, εύχομαι να έχεις αλλάξει μυαλά να έχω παραμείνει ο ίδιος άνθρωπος για να μην σε πατήσω. Και πάλι εύχομαι να έχω την ίδια μεγαλοπρέπεια για να σε ξανά συγχωρέσω για να έχω την ίδια καθαρή και ευαίσθητη ψυχή που θέλω να έχω πάντα.

Ο  ΆΓΓΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: